Voor Carrefour is Dith Design de vaste grafisch vormgever geworden. De branding is door ons neergezet. Je ziet hiernaast het nieuwe logo. De cirkels staan voor de 3 peilers, verbinden, versterken en vertrouwen. Het element beeld ook 3 mensen uit. 2 mensen vormen het element dat je een geborgen plaats biedt om je verhaal te vertellen, er wordt naar je geluisterd. Samen ben je één. De spannende kleurencombinatie is opvallend.
turquoise – emoties bij deze kleur geassocieerd: ontspanning, kalmte, geeft heldere gedachten, bevordert de intuïtie
blauw – emoties bij deze kleur geassocieerd: wilskracht, idealen, vertrouwen, verruimen van de blik
oranje – emoties bij deze kleur geassocieerd: energie, vitaliteit, creativiteit, motivatie, optimisme
paars – emoties bij deze kleur geassocieerd: diepe ontspanning, gevoel van kracht, waardigheid en vastbeslotentenheid, zoektocht naar persoonlijke en diepere betekenis.
WAUW wat zijn wij trots dat Carrefour onze opdrachtgever is