Carrefour

Category
Beeldmerken, Brochure, Huisstijl, Website
About This Project

Voor Carrefour is Dith Design de vaste grafisch vormgever geworden. De branding is door ons neergezet. Je ziet hiernaast het nieuwe logo. De cirkels staan voor de 3 peilers, verbinden, versterken en vertrouwen. Het element beeld ook 3 mensen uit. 2 mensen vormen het element dat je een geborgen plaats biedt om je verhaal te vertellen, er wordt naar je geluisterd. Samen ben je één. De spannende kleurencombinatie is opvallend.

turquoise – emoties bij deze kleur geassocieerd: ontspanning, kalmte, geeft heldere gedachten, bevordert de intuïtie

blauw – emoties bij deze kleur geassocieerd: wilskracht, idealen, vertrouwen, verruimen van de blik

oranje – emoties bij deze kleur geassocieerd: energie, vitaliteit, creativiteit, motivatie, optimisme

paars – emoties bij deze kleur geassocieerd: diepe ontspanning, gevoel van kracht, waardigheid en vastbeslotentenheid, zoektocht naar persoonlijke en diepere betekenis.

WAUW wat zijn wij trots dat Carrefour onze opdrachtgever is

Like en share!