Het verschil tussen een
huisstijl en de branding

Dat ga ik je uitleggen.

Wanneer je ons opdracht geeft om je branding neer te zetten dan houdt dat in het kort in:

-We onderzoeken welke kleuren bij je passen.

-We gaan op zoek naar hèt font welke je gaat gebruiken in je huisstijl.

-We ontwikkelen een beeldMERK

-Wanneer het een aanvulling is ontwikkelen we een patroon voor je

-De juiste sfeer van je beeldmateriaal wordt in beeld gebracht

 

 

Wanneer we al deze elementen ontwikkeld hebben  dan kunnen we ze verwerken in de huisstijl.

Je huisstijl kan bijvoorbeeld bestaan uit: website, visitekaart, brochure, promotiemateriaal, autobelettering .

Een merk dat bij je past

Jij word ook aan het werk gezet…. je krijgt de opdracht om een werkboek in te vullen met pittige en soms confronterende vragen. 

Naar aanleiding van je ingevulde werkboek plannen we een brainstorm moment. We gaan kennismaken en sparren.
Ik help je op weg om je bedrijf (nog) beter te begrijpen.

Dat kan in je eigen omgeving of op een bijzondere locatie.

Wat ook helpt is om een moodbord te maken op pinterest of gewoon lekker te knippen en plakken uit
een tijdschrift. Het hangt er vanaf wat het beste bij jou past.

Na onze sessie samen, kan ik voor jou aan de slag met het neerzetten van je branding.
Zodat er een MERK kan ontstaan die bij jou past.

Onze pay off belooft  dat we vormgeven wie jij werkelijk bent.

Je merk is het gevoel dat anderen
hebben over je product, dienst of organisatie

Dith is wat mensen zeggen

Een goed begin
is de perfecte basis
Vul je e-mailadres in en ga
direct aan de slag met de tips.