Mijn aanbod
Je kunt maar één keer een eerste indruk maken. Dus, kun je er maar beter voor zorgen dat dat een
onweerstaanbare indruk is. Met een logo en huisstijl die echt bij je passen:
Je kunt maar één keer een eerste indruk maken. Dus, kun je er maar beter voor zorgen dat dat een
onweerstaanbare indruk is. Met een logo en huisstijl die echt bij je passen:
… trek je de klanten aan waarmee je wilt werken
… ben je opvallend en onderscheidend, zodat je blijft hangen
… ben je professioneel
… ben je klaar voor de volgende stap in je business!
Heb je een gave bedrijfs- of productnaam? Goed bezig! Hét belangrijkste onderdeel van je branding is dan natuurlijk je beeldmerk. Met een goed beeldmerk straal je uit wie je bent, waar je voor staat, waarin je onderscheidend bent én met wie je het liefste samenwerkt. Dat is heel persoonlijk. Bovenal moet een beeldmerk bij jou passen.
Daarom wil ik alles over jou en je business weten: wat zijn je favoriete kleuren, tijdschriften, liedjes of plekken? Maar ik wil niet alleen jou leren kennen. Ook je business. In welke markt bevind je je? Met wie werk je samen? Waarin ben je als bedrijf onderscheidend?
Ik ontwerp een passend beeldmerk, waarbij jij het gevoel hebt: “Dith is het!”
Naast je beeldmerk, heb je andere communicatiemiddelen nodig. Denk bijvoorbeeld maar eens aan visitekaartjes, briefpapier of enveloppen. Bij het ontwerpen van je huisstijl houd ik rekening met je unieke eigenschappen. Ik zorg ervoor dat het één geheel wordt: de basis voor een sterk merk! Alleen dan word jij herkenbaar en opvallend.
Er is trouwens nog véél meer mogelijk op het gebied van communicatiemiddelen en drukwerk, dus als jij het zo gek niet kan bedenken, dan doe ik dat graag voor je.
Verrassend, maar vooral passend!